… Za čitaoce koji se bave brend menadžmentom, metode, tehnike i procedure, koje su na neki način predstavnici određene oblasti, izložene su u celosti, a za druge je dat osnovni prikaz, a čitalac se precizno upućuje gde može da ih nađe obrađene do nivoa primenljivosti. Pored toga, kroz celu izlaganu materiju jasno se vidi ruka nastavnika, te po stilu i načinu izlaganja, strukturi i načinu obraćanja čitaocu delo ima sve elemente savremenog udžbenika. dr Vasilije Mišković … Stvoriti uspešan brend, koji može da se sa vodećim svetskim brendovima ravnopravno uključi u borbu za potrošače, na domaćem tržištu ali i na drugim tržištima, postaje ključ uspeha savremenog poslovanja. Malo je srpskih brendova prepoznatljivih na regionalnom, a kamoli na svetskom tržištu. Zato je, između ostalog, potrebno usavršiti znanje o brend menadžmentu. Ova knjiga će vam u tome sigurno pomoći. dr Alisa Marić … Autorka knjige je uspela da znalački sistematizuje i sinhronizuje u pojedine celine – poglavlja široku materiju koju obuhvata brend menadžment. Napisano delo je namenjeno u prvom redu da bude prikladno studentima za spremanje ispita iz Brend menadžmenta. Međutim, zahvaljujući načinu obrade i konciznosti prikaza obimne materije, autorka je uspela da napiše delo koje će korisno poslužiti široj čitalačkoj publici koja se u bilo kom vidu interesuje za pitanja iz oblasti brend menadžmenta. Pored korisnih i svežih naučnih obaveštenja na temelju brojne i raznovrsne literature i internet izvora, relevantne težine, autorka nam je prikazala i svoju naučnu ocenu pojedinih ekonomskih kategorija i pojmova na prikladan način. Pri obradi ove knjige autorka je obuhvatila najnovija kretanja u ovoj materiji, tako da se radi o vrlo aktuelnom delu. dr Dobrosav Radovanović