„Mas-mediji su proizveli i nametnuli relativno nov, a već široko rasprostranjen fenomen kome je sociolog Kris Rodžek dao ime „celetoidi“, kovanicu od celebrity i tabloid. To su osobe koje pažnjom medija stiču popularnost, kroz eksponiranje i favorizovanje banalnosti, trivijalnosti, beznačajnosti, ali i seksualizovanim, skandaloznim i vulgarnim ponašanjima. Autorka Aleksandra Đurić odlučila se na drugačiji pristup. Pozivajući se na humanističke teorije, istraživanja i zaključke, autorka konzistentno, dosledno i argumentovano razotkriva ogromnu tamnu senku koja, u kulisama varljive, ničim utemeljene i efemerne slave, čeka da proguta celetoide. To se takođe odnosi i na ranjivu populaciju mladih koji su, kao još neizgrađene ličnosti, podložniji zavodljivoj pesmi sirena o glamuru, brzom bogaćenju i popularnosti. Aleksandra Đurić ne miri se sa statusom kvo, sa žrtvama koje uglavnom mladi ljudi prinose na oltar šljaštećih, a praznih iluzija. U skladu sa humanističkim, kritičko-angažovanim pristupom problemima, cilj autorke prevazilazi teorijski domen. Ona poziva na široku društvenu i kulturnu mobilizaciju i kontraofanzivu u kojoj značajnu ulogu treba da igra dobro osmišljen i primenjen program medijskog obrazovanja, kao interdisciplinarne oblasti koja bi obuhvatila nauke o medijima, komunikologiju, psihologiju, sociologiju i druge relevantne društveno-humanističke oblasti.“