Knjiga Položaj Srbije na turističkom tržištu Kine, autora dr Aleksandra Unkovića, pruža sveobuhvatan uvid u položaj Srbije kao turističke destinacije na tržištu Kine. Autor istražuje i analizira faktore koji utiču na privlačnost Srbije za kineske turiste, kao i izazove i mogućnosti za dalji razvoj turističke industrije u ovoj oblasti.
Istraživanje u ovoj knjizi se fokusira na analizu položaja Srbije na kineskom turističkom tržištu. Autor razmatra sve elemente marketing miksa kao strategijskog pozicioniranja Srbije na turističkom tržištu
Kine. Takođe, ispituje infrastrukturu, pristupnost, promociju i marketinške strategije koje se koriste kako bi se privukli kineski posetioci. Posebna pažnja posvećena je pitanjima kao što su vize, avionske veze, smeštaj, jezička podrška i specifične potrebe kineskih turista.
Autor veoma studiozno analizira izazove i mogućnosti za dalji razvoj turističke privrede u Srbiji u kontekstu kineskog tržišta. On ističe prednosti i mane trenutnih pristupa, identifikuje potencijalne oblasti za poboljšanje i daje preporuke za unapređenje turističke ponude. Takođe, autor se bavi pitanjima održivosti, kulturne razmene i dugoročnim perspektivama saradnje između Srbije i Kine u turističkom sektoru.
Knjiga Položaj Srbije na turističkom tržištu Kine, autora dr Aleksandra Unkovića, je veoma studiozno delo koje preporučujemo svima koji se naučno i stručno bave problematikom turizma, kao i svima onima koji žele da posluju na turističkom tržištu Kine, jer će u ovoj knjizi naći na naučnoj osnovi zasnovane preporuke, uputstva, metode, tehnike i strategije koje mogu praktično primeniti.
U Beogradu, jul 2023.
Prof. dr Slobodan Čerović
Dr Aleksandar Unković rođen je u Beogradu 20. 07. 1965. godine. Osnovnu i srednju školu završio je u Beogradu. U martu 1990. godine, kao odličan student, diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde se i zaposlio u jednom spoljnotrgovinskom preduzeću.
Dvadeset godina je proveo u NR Kini, gde je radio u domaćim i stranim kompanijama i institucijama. Aktivno je učestvovao u promociji turizma Srbije u NR Kini, a posebno u organizaciji TOS i TOB. Aktivno je koristio engleski i španski jezik, a služio se i kineskim. Objavio je veći broj stručnih i naučnih radova na srpskom i stranim jezicima. Magistraturu ekonomskih nauka stekao je u decembru 2016, a doktorat ekonomskih nauka u februaru 2020. godine.